1.14.2008

As aventuras de Said e Sheila

Catro son as novelas de ficción científica de Ramón Caride Ogando que vos propoñemos para a próxima sesión do noso club de lectura, o 13 de febreiro ás 18:00h na biblioteca:

Perigo vexetal
O futuro roubado
Ameaza na Antártida
A negrura do mar

Os protagonistas das catro obras son Said e Sheila, dous irmáns que viven na década do 2070 e que, coma heroes de banda deseñada, loitan contra os perversos plans de personaxes sen escrúpulos que queren enriquecerse aínda que iso supoña destruír o noso planeta.

Convidámoste a ler estas catro novelas de aventuras e a que nos contes aquí as túas impresións. Por suposto, convidámoste tamén a participar na sesión de club de lectura que imos ter o día 13 na biblioteca coa presenza do autor.

53 Comentarios:

At 26/1/08 4:13 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Ola son Andrés de 1º ESO A e quero dar un saúdo, o libro aínda non o merquei, aínda asi teñenme todos boa pinta.

CHAO

 
At 1/2/08 2:50 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Xa teño o libro A negrura do mar e o acabo de empezar a ler.


Andrés 1º ESO A

 
At 1/2/08 9:36 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Pois xa nos irás contando, Andrés, como vai esa lectura...

 
At 12/2/08 9:47 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Eu son Angela de 1ªESO B exa lin o libro da "A negrura do mar"e gustoume a parte que trataba sobre o prestige.Porque a min gustame as informacions sobre o prestige.Tamen me gustou o resto do libro.

 
At 12/2/08 9:48 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Eu lin a "negrugara do mar".Pareceume un libro moi interesante,sobre todo a primeira parte que conta sobre todo o naufraxio do "PRESTIGE".Gustoume moito.


Eu son Fatima Gracia Abalde 1EsoB

 
At 12/2/08 9:50 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Eu lin o libro de a negrura do mar e o capitulo que mais me gustou foi o 2 e os demais non me parecian demasiado interesantes.

 
At 12/2/08 9:51 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Hola somos María e Alex de 1ºESO B e lemos o libro "A Negrura Do Mar" e gustounos moito as tres aventuras.Sobre todo o primeiro libro A Negrura Do Mar.Os outros libros de Ramón Caride non os lemos pero temos ganas de lelos.

Chao!!

 
At 12/2/08 9:52 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Eu lin "A NEGRURA DO MAR". Gustoume, sobre todo porque a información que aparece sobre o Prestige xa a viramos na clase de PIN e pareceume interesante atopala tamén na novela.


DE CRISTINA DE 1ESO-B

 
At 12/2/08 9:56 da manhã, Anonymous Anónimo said...

ola chamome ivan e sou de 1b o libro esta bastante ben pero creo que e moi largo para resumir porque a parte e como se foran 3 libros nun e o libro de que hablo e o da negrura do mar e o autor e ramon caride

 
At 12/2/08 9:56 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Somos Lucia e Marta de 1º ESOB e lemos "A negrura do mar".gustounos o libro pero alguns capitulos pareceunos aburridos.
A min Lucia o que mas me gustou foi o relato"A negrura do mar" ,encanbio a min Marta non gustoume tanto como a lucia se non qe o que me gustou foi o relato "A primeira aventura".

 
At 12/2/08 9:58 da manhã, Anonymous Anónimo said...

ola somos Guille e Hugo de 1ºb o libro "A negrura do mar" gustoume e ademais aportaba algunha informacion respecto o PRESTIGE,

 
At 12/2/08 9:59 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Son JENIFER de 1ºB eu lin a ´´A NEGRURA DO MAR ´´ A min gustume a parte que trataba sobre o prestige.E gustoume moito.Eu son JENIFER.

 
At 12/2/08 10:01 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Ola son Isaac 1B lin o libro da Negrura do Mar gustoume mioto sobre todo o capitulo o misterio do prion como os pasaros moren

 
At 12/2/08 10:04 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Eu son Adri 1ºB lin o libro "A NEGRURA DO MAR"e gustoume moito

 
At 12/2/08 10:10 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Hola chamome Antonio e lin o libro da negrura do mar .Gustoume moito ainda que non o acabei de leer pero estou seguro de que me vai gustar porque trata do prestige.

 
At 12/2/08 10:30 da manhã, Anonymous Anónimo said...

son Ernesto De 1ºa.
Eu so lin o primeiro capitulo que e o da negrura do mar.e gustoume moito,espero que o que me queda por leer me guste tamen.E cando teña a oportunidade de comprar os demais comprareinos.

 
At 12/2/08 10:31 da manhã, Anonymous Anónimo said...

A min a negrura do mar pareceume interesante porque son causas que poden pasar na realidade.

DE HUGO 1ºA

 
At 12/2/08 10:37 da manhã, Anonymous Anónimo said...

A min a negrura do mar gustoume, sobre todo "A primeira aventura" porque fala da guerra e faime meterme no libro como si eu estubese alí.

 
At 12/2/08 10:37 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Gustoume moito o libro da negrura do mar,o que mais me conmoveu foron as cartas que lle escribiu Daniel a sua irman. As outras historias tamen me gustaron pero non tanto.
Eu son :PATRY de 1ºA da ESO.

 
At 12/2/08 10:40 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Eu lin "A negrura do mar" de Ramon caride.A min o libro gustoume xeralmente,sen embargo eu non entendo que ten que ver as avestruces co petroleo,o tema pareceme ben pero creo que pra ese tema deberiase facer outro libro.
Esta ben o libro pero...RAMON ENRROLASTE DEMASIADO e pra o meu gusto que se diga non e que me agrade moito.

De Brais de 1º ESO-A levaste un 6,5

 
At 12/2/08 10:40 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Eu son Abraham de 1ºeso A.O libro que mais me gustou foi "Perigo Vexetal" porque é moi animado e é para min, trata sobre un cereal e os seus problemas que afectan o planeta.Said e Sheila salvano en "extremis" engancha moito.

 
At 12/2/08 10:40 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Eu lin a negrura do mar.A min o principio non me gustou moito ata que apareceu Lela e lle entrega as cartas, claro que despois de que as leran, ponse emocionante e intrigante, aun que abeces se enrrolla bastante de lo que ai

 
At 12/2/08 10:45 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Son Pablo de 1ºA e gustoume o libro "PERIGO VEXETAL" e bastante emocionante pero e estrano que dous nenos se interesen nun cereal

 
At 12/2/08 10:48 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Son Sabela de 1º ESO A, e lin "A negrura do mar" gustoume moito a
1ª histria, sobre todo a parte das cartas pareceronme moi boas. Supoño que non só é a mellor parte, senn que tamén é a mais sentimental e a mais triste. Un libro moi bo, recomendoo.

 
At 12/2/08 10:51 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Amin a negrura do mar non me fixo "tilin" n. Non me gustou a 1ª historia pero a segunda si me gustou.Ainda non linme a 3ª historia pero xa vou rematala.
En fin...En un bo libro e volo recomendolo.! :)

 
At 12/2/08 10:52 da manhã, Anonymous Anónimo said...

A min cómpranme hoxe o libro A negrura do mar, polo que aínda non no lin.EU SON.ISAAC``BUCHI´´1ºESO A

 
At 12/2/08 10:52 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Ola son Andrés, o libro aínda non o rematei pero o que lín de momento gustoume cando o remate xa porei outro comentario.

1º ESO A

dEw

 
At 12/2/08 10:56 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Son Dani Font de 1ºA.Lin A NEGRURA DO MAR e pareceume xeñal a maneira de relacionar a ficción con feitos que poideron ocorrer.Foi un libro apasionante e espero con impaciencia a chegada do autor o instituto.

 
At 12/2/08 10:57 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Ola! son Nuria de 1ºA. A parte que mais me gustou foi A negrura do mar,
sobre todo cando Said e Shela van a buscar o propietario do barco. As demais aventuras tamen gustaronme.

 
At 12/2/08 10:58 da manhã, Anonymous Anónimo said...

ola chámome antia e aínda non rematei o libro por que eu sempre o fago todo a presa e no ultimo momento.... pero a parte que lin gustoume bastante pero podia ser mellor. De todos modos e que non me gustan os libros de ficcion.

bonjour!!

 
At 12/2/08 12:04 da tarde, Anonymous Anónimo said...

¡Ola!Son Angela de 2º Bach e o libro "A negrura do mar" gustoume porque interésame moito o tema do medio ambiente. Quizáis é un pouco infantil. Chamoume a atención a vella Lela, pois podería ser eu nun futuro.

 
At 13/2/08 11:43 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Non me gusta o libro"a negrura do mar"pareceme un coñazo de libro.Son aldara de 1ºc

 
At 13/2/08 11:48 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Son Enri de 1ºc e xa leín o libro da Negrura do Mar enteiro. Paréceme algo aburrido para ser un libro de nenos. Son tres historias nun só libro. Iso é o que non me gustou.
Un saudo.

 
At 13/2/08 11:48 da manhã, Anonymous Anónimo said...

hola son rafa de 1º ESO C ainda non acabei libro pero a parte que lin non gustume moito.

 
At 13/2/08 11:48 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Ola son Sion de 1ºC, estou lendo o libro"a negrura do mar" non é o meu libro preferido pero non esta moi mal......

 
At 13/2/08 11:49 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Ola eu son Camila de 1ºC e lin "A negrura do mar".As tres historias gustáronme moito porque son orixinais e están ben argumentadas.Tamén gustoume que estivera narrado en primeira persoa.

 
At 13/2/08 11:51 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Son Dory de 1ºC da ESO e lin "A negrura do mar". Pareceume un libro moi interesante. O que máis me gustou foi a primeira parte porque conta o naufraxio do "PRESTIGE", que e un tema sobre o que estivemos traballando na clase. Gustoume moito.

 
At 13/2/08 11:52 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Son Dory de 1ºC da ESO e lin "A negrura do mar". Pareceume un libro moi interesante. O que máis me gustou foi a primeira parte porque conta o naufraxio do "PRESTIGE", que e un tema sobre o que estivemos traballando na clase. Gustoume moito.

 
At 13/2/08 11:53 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Hola somos Caco y Pablo de 1ºC
No acabamos el libro pero estamos en la última pagina.
Al principio no nos gustó mucho pero luego nos fue gustandopoco a poco.
el libro está bastante bien porque nos recuerda sobre lo que pasó en el ano 2002 el año el hundimiento de PRESTIGE y del mundial de futbol

 
At 13/2/08 11:53 da manhã, Anonymous Anónimo said...

non me gustou nada o libro e unha merda

 
At 13/2/08 11:56 da manhã, Anonymous Anónimo said...

fai ti un haber que tal o fas!!

 
At 13/2/08 12:00 da tarde, Anonymous Anónimo said...

OLa son Araceli de 1ªc aninda no acaben o libro estou en proceso diso pero vai justandome o que lin eu animo a lelo

dewdew

 
At 13/2/08 12:00 da tarde, Anonymous Anónimo said...

OLa son Araceli de 1ªc aninda no acaben o libro estou en proceso diso pero vai justandome o que lin eu animo a lelo

dewdew

 
At 13/2/08 12:03 da tarde, Anonymous Anónimo said...

O libro de a negrura do mar pareceume moi interesante porque gustame o misterio , o que mais me gustou foi o misterio do prión.

Son Elena de 1 ESO C.

 
At 13/2/08 12:07 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Ola son Arantxa de 1ºC ainda non rematei o libro,pero d momento mon me esta gustando moito por que e un pouco fantasioso.Espero que o final acabame gustando.

 
At 13/2/08 12:07 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Ola chamome Alba de 1ºESO C.O libro que lin eu foi o da "Negrura do mar".O que mais me pareu interesante do libro foron as catro cartas.
Gustariame ler otro libro suyo.

 
At 13/2/08 12:10 da tarde, Anonymous Anónimo said...

A min gustoume moito o libro de A negrura do mar.
A parte que máis me gustou é A primeira aventura.


E u son paola de 1 ESO c.

 
At 13/2/08 12:12 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Lin "a negrura do mar"gustoume porque xusto en PIN fixemos un traballo sobre "Prestige"pero a "a primeira aventura" non me gustou moito.Son Lucía de 1ºESO C.

 
At 13/2/08 12:14 da tarde, Anonymous Anónimo said...

A min gustoume moito o libro de "A negrura do mar".
A parte que máis me gustou é A primeira aventura.


Eu son Paola de 1 ESO C.

 
At 13/2/08 12:15 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Eu "A NEGRURA DO MAR" aínda non o rematei de ler, pero xa estou no final. O que lin gustoume moito, é moi interesante.

Son Ana de 1º ESO.C

 
At 13/2/08 12:20 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Hola, soy Ines de 1º ESO C. Me gustou moito do libro de lin que foi o da "NEGRURA DO MAR" porque falou un poco de todo. Me gustou de todas as partes principalmente do "MISTÉRO DE PRIÓN" e de "A PRIMERA AVENTURA" e también o de Prestige pero me gustou máis foi o de "Mistério de Prión" e "A Primera Aventura". Me gustou o do Mistério de Prión porque está a falar de una enfermidad moito rara e que podia provocar o caus total ata a extinción de seres humanos debido a prións e de pensos hechos apartir de animais mortos con prión, e A Primera Aventura porque fala que na guerra no hai piedad de nada e quie destróien tudo por nada o al mejor por razones políticas pero desde bateren en políticos a m,ataren personas inocentes e que nada teñen haver con essas políticas e sobre todo com quedaran a Sheila e Said orfáns. Me gustou moito e creo que esso es que importa e non as minhas tonterias políticas. Tchau!!!

 
At 13/2/08 7:26 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Creo que son un pouco maior para este libro, polo que o meu punto de vista quizais sexa demasiado critico. Lin Perigo Vexetal (Ameaza na antártida non tiven forzas para terminalo) e non me gustou especialmente. Quizais é demasiado infantil, polo que non me vexo con dereito a xuzgalo. Non foi un libro que me enganchara. Gustoume a crítica contra as multinacionais, o de monopolizar o mercado e apoderarse do mundo coas sementes. Pero a historia é moi previsible, e o final un pouco sacado da manga.
E aquí me quedo, non digo máis, que non quero desanimar a ninguén de lelo ;)

Erea Fabeiro Rey 2º Bach. A

 
At 21/5/08 6:05 da tarde, Anonymous Anónimo said...

ola son marina de 2ºa e comprei a semana pasada o libro O FUTURO ROUBADO e estame a gustar moito

 

Enviar um comentário

<< Home